Asta ne mai lipsea…

DSCN0766Cunosc câţiva rataţi care au încercat şi în viaţa reală şi în cea virtuală să se alăture unor asociaţii, partide, formaţiuni, cluburi, siteuri, etc. dar după foarte scurt timp, proasta creştere, incultura şi evident micile dar evidentele probleme de sănătate mintală i-au îndepărtat de peste tot…uneori au fost chiar scoşi în şuturi, înjuraţi şi trimişi la origine. Eu nu văd pentru ei pierdută şansa de a activa undeva şi vreau să le aduc la cunoştiinţă că pe data de 3 iulie, la Roma, mişcarea românească Noua Dreaptă (de pe siteul lor: “Noua Dreaptă este o mişcare, nu un partid.”) şi partidul extremist Forza Nuova au pus la punct deschiderea de filiale româneşti sub titulatura A.C.R.I (Asociaţia Cetăţenilor Români din Italia) consfinţind astfel uniunea dintre cele două formaţiuni. Conferinţa nu a avut alt punct pe ordinea de zi, decât problema ţiganilor. Aici puteţi citi articolul despre conferinţă iar aici un interviu cu Tudor Ionescu, liderul ND.

Astăzi am luat legătura cu avocatul Gianluca Gismondi, preşedintele A.C.R.I. (Asociaţia Cetăţenilor Români din Italia), cel care a organizat practic această uniune între  italieni şi români. Mi-a dezvăluit multe dintre planurile sale şi ale formaţiunii pe care o conduce. Săptămâna viitoare se va organiza o mare şedinţă a asociaţiei care va reuni deja câteva zeci de români dornici să activeze, că sunt aproape organizate filialele de la Torino, Firenze şi Milano (mutulică, vezi că la Pordenone nu a dat cheile încă nimanui…bagă!), urmând ca în scurt timp să se dezvolte o reţea de alte mici organizaţii în toată Italia. În fine, mi-a vorbit şi despre asociaţiile româneşti, despre reprezentanţii românilor şi de spre PIR, “complimente” la care nu vreau să mă refer pentru simplu motiv că nu vreau să apar ca martor în procese de calomnie.

DSCN0839(în foto, liderul ND Tudor Ionescu, asistând la legarea tricolorului românesc alături de însemnele FN) Ok, mulţi vor spune că aşa cum au început alţii cu focuri de artificii şi în scurt timp au dispărut, aşa se va întâmpla şi cu ei. Tind să ader şi eu la la această ipoteză. Ceea ce am putut să constat însă de pe siteul ND e că băieţii s-au gândit şi la cum să facă bani sau să ceară ajutor financiar. Şi din câte am aflat de la un amic magazinul on line al partidului funcţionează foarte bine şi eficient: se vând tricouri, şepci, CD şi DVD, ba chiar şi cărţi, la preţuri de bun simţ. Nu m-ar mira ca în scurt timp să observ peste tot în Italia români, şi nu numai, care poarta tricouri cu chipurile lui Avram Iancu, Tudor Vladimirescu sau Ştefan cel Mare, cu crucea celtică sau cu inscripţia “naţionalist român”. Ba chiar există şi nişte insigne care nu costa decat 80 de cenţi cu culorile tricolorului. Bineînţeles că se poate achiziţiona şi un frumos drapel românesc, pe care sincer să fiu, am auzit pe mulţi că şi l-ar dori în casă. Cum problema banilor se pare că ar fi rezolvată, şi dacă sloganurile naţionaliste şi antiţigăneşti vor prinde la românii din Italia ne vom trezi că ND e mişcarea cea mai eficientă pe care o are comunitatea românească în Italia.

P.S mi se pare cel puţin haioasă asemănarea dintre liderii PIR şi ACRI (Giancarlo Germani şi Gianluca Gismondi): amândoi sunt şefii unor formaţiuni care din titlu se recomandă ca reprezentanţi ai comunităţii româneşti, amândoi avocaţi italieni, amândoi au aceleaşi iniţiale…nu ştiu cât feeling ar putea exista între cei doi…sigur 0!

P.S.2…pentru rataţi: nu voi fi niciodată membru ACRI, FN sau ND…şi nici PD-L.

Despre Camelia Radiu

una romena in Italia
Acest articol a fost publicat în Doamne ferește și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

10 răspunsuri la Asta ne mai lipsea…

  1. Sunt curios …cred că vor avea ceva succes iniţial apoi apele vor intra în matca normalităţii.Andi sunt mulţi care confundă dreapta tradiţională cu extremismul.Eu unul am trecut prin faza de extremist,eram mult mai tânăr şi chiar eram convins că răul românilor se trage de la ţigani.M-am înşelat amarnic …mă ruşinez de atitudinea mea .Îmi amintesc că cu mine în tramvai vecin de scaun nu putea fi un ţigan că luam foc ,în crâşma pe care am avut-o ţiganii nu erau serviţi…uite mi se pare absurd privind în urmă …apoi am înţeles că lucrurile stau altfel şi că rasa în cauză a constituit numai un motiv de manipulare în decursul timpului.Este şi greşeala autorităţilor, este şi greşeala Europei Unite care nu găseşte leac unei probleme particulare.Sau poate le convine aşa mai mult ca sigur.Băieţii noştrii s-au înhăitat la o horă cu un ex al servicilor italiene(FIORE) care nimeni nu ştie ce învârte ,un joc periculos în care românaşii noştri cu mintea caldă vor fi întotdeauna pe locul 2 ,la fel ca şi în PÂR-PIR -ul domnului Germani unde nici un român neaoş(din cei 5000 „denunţaţi” ca membri de coana savant multilateral dezvoltată şi dotată pe nume Harja :-)) nu contează decât dacă este un asimilat ,sau în curs de asimilare…Va fi un lider ca şi la PIR statutar ,fără alegeri , membrii de rând vor fi numai carnea de pus la foc,votantul ignorat de un staff păcătos pus pe şotii de diletanţi.G.G. şi G.G. ,avocaţi de meserie,citiţi pe româneşte „gigii” sunt numai GG-ii de tură în durerile facerii unei comunităţi care va conta în viitor în mod sigur şi care va prinde conturul şi culoarea potrivită la momentul potrivit.

  2. Eugen Vilcu zice:

    „Pentru Dumnezeu,Tara si Neam” spune sloganul lor…Un Dumnezeu care imparte lumea in tigani si evrei, albi si negri, stramb si hidos la-nfatisare.DESCREIERATII ASTIA NU AU NICI MACAR CEVA SFANT!

  3. Eugen Vilcu zice:

    @adjudeanu „…care va prinde conturul si culoarea potrivita la momentul potrivit”
    M-am prins unde bati da’ sincer sa fiu nu cred sa puna botu’ prea multa lume

  4. Atentie ca si eu sunt un GG!:)
    De fapt sunt TGG… aoleu cad din lac in put!!!
    Bine v-am regasit! Am facut un salt sa „incarc bateriile”!

  5. Andi Radiu zice:

    bine te-ai intors Giovanni…cum a fost in Bahamas?

  6. „M-am prins unde bati da’ sincer sa fiu nu cred sa puna botu’ prea multa lume” Strano frate Vilcule noi susţinem contrariul ;fraţilor nu mai puneţi botul! :-).Tu ştii bine ce vreau să zic şi ştii la fel de bine cum stau lucrurile …Dacă te complaci sau te prefaci că nu vezi şi înţelegi este treaba ta şi nu te obligă nimeni să faci altceva decât ceea ce faci,dar nu face păcatul de a subestima realitatea .Schimbarea va veni cu sau fără voia unora face parte din dezvoltarea firească a unei comunităţi.Mai este nevoie de ceva timp 😉 ai încredere frate Vilcule lumea nu va pune botul dar va pune mult suflet ;de botanişti nici măcar nu este nevoie 🙂

  7. Toti cei carora le spun ca de 20 de ani ma duc numai in Romania in concediu, rad de mine. Vad ca si tu faci la fel… 🙂

  8. Eugen Vilcu zice:

    @ adjudeanu Pentru viitor: am citit undeva ca deziluziile duc la constipatie.Se recomanda laxative.

  9. cincu zice:

    Noi romanii cand ne regasim?
    haideti sa fim romani si sa ne reprezentam singuri

  10. Ion Negoias zice:

    Slabut, amice.Nu vorbi despre ND fara sa cunosti cum sta treaba.

Lasă un răspuns

