Rugăciune electorală

Uitaţi-vă şi voi la imbecilul ăsta ce mesaj electoral şi ce spot şi-a putut concepe…pe ciumpalac îl cheamă Massimo Pazzaglini şi candidează la Rimini pentru funcţia de preşedinte al provinciei din partea partidului „Fiamma Tricolore”… mă mir că nu a amintit nimic despre români…ai noştri (politicienii români) n-au ajuns totuşi încă la nivelul ăsta…asta ne-ar mai lipsi!

Despre Camelia Radiu

una romena in Italia
Acest articol a fost publicat în Doamne ferește și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

27 de răspunsuri la Rugăciune electorală

  1. Eugen Vilcu zice:

    Ilustratia este elocventa si completeaza in mod desavarsit sloganul: este evident ca papagalu’ s-a nascut cu muschi multi si un singur neuron!

  2. Eugen Vilcu zice:

    Apropo,poezioara asta tampa nu s-ar categorisi ca „incitare la ura rasiala”?Dati-mi parerea voastra ca am chef de un denunt!

  3. Andi Radiu zice:

    poate fi considerata si asa…dar n-are rost sa-ti bati capul cu astfel de indivizi…pentru unii ar deveni erou.

  4. Tavi zice:

    @ Massimo Pazzo

    O Signore dagli occhi buoni
    Hai dato vita anche ai cafoni
    Madonnina dagli occhi belli
    Che porcheria in alcuni cervelli
    Madonnina , se vogliamo un futuro
    Mandiamo l’ idiota a fan culo !

  5. Andi Radiu zice:

    🙂 🙂 🙂 vezi sa nu te cheme ciumpalacu’ la Trebonal

  6. Tavi zice:

    De ce ? Ce i-am scris eu e o odă în comparaţie cu ce a spus dobitocul ! Chiar aştept mulţumiri în versuri !

    P.S. Cum introduci emoticoane în postări ?

  7. Tavi zice:

    Am uitat să zic Amin la final !
    Oare mai are efect rugămintea ?
    Doamne ajută !

  8. Andi Radiu zice:

    doua puncte, paranteza…ca la emoticoanele de la mess : )

  9. Tavi zice:

    Probă 2 , 10 🙂

  10. Tavi zice:

    Merge ! Merci Andi !
    Dar pentru a îngroşa un cuvânt pe care vrei să-l
    scoţi în evidenţă , ai vreo soluţie ?

  11. Dutu Mihai zice:

    „Dar pentru a îngroşa un cuvânt pe care vrei să-l
    scoţi în evidenţă , ai vreo soluţie ?’

    Simplu, îngroşi cu pixul, direct pe monitor.

  12. Andi Radiu zice:

    bre Mihai…prietene…te rog frumos, incearca sa-ti schimbi atitudinea…fratele meu alb…mi-ar pare rau sa incep din nou sa-ti ignor mesajele
    am blocat din nou comentariile tocmai pentru faptul ca iarasi incepi sa te dai in barci… 🙂

  13. Dutu Mihai zice:

    Da, bine. Observ că îţi menţii poziţia şi blochezi doar mesajele mele dar le aprobi pe celelalte deşi limabjul suburban n-a venit niciodată din partea mea, eu doar replicând. Mă bucur că nu te-ai schimbat. Propun să-mi blochezi şi accesul pe blog şi aşa rezolvi problema … comunităţii. Pe bune, parcă aţi fi din vreun kibbutz sau din comunitatea amish şi aţi întâlnit întâlnit diavolul în persoană. O să vă păstrez mereu drept exemplu pt cum (nu) decurge un dialog (pe orice temă) şi în unele cazuri (aici nu o lua în nume personal, deşi nu insist) pt a demonstra efectele benefice ale stupefiantelor. Vă doresc multe succesuri şi iţi garantez că voi rămâne la stadiul de cititor (nu frecvent că mi s-a luat deja)al acestui blog şi nu voi mai interveni indiferent de ce mingi îmi vor fi ridicate la fileu. Hai, cius!

  14. Tavi zice:

    Deci , Andi , faţă de forumuri , unde ai o mulţime de posibilităţi ca să scoţi în relief anumite cuvinte sau stări de spirit , inclusiv schimbarea culorii fontului , pe blog eşti mai limitat şi voiam să ştiu cum se face . Cineva a încercat cu un script şi n-a reuşit , ar mai rămâne posibilitatea de a scrie mesajul în programul de mail şi copierea acestuia pe blog , dacă nu se pierde formatarea !
    Văd că tu ai dat un exemplu , mă lămureşti , te rog ?

  15. Andi Radiu zice:

    la cuvintele pe care vrei sa le „bolduiesti” le pui in fata strong iar la sfarsit /strong

  16. Tavi zice:

    Andi , nu se înţelege ! Dacă e vorba despre [b]text bold [/b] ştiu că a încercat Award şi n-a mers !

  17. Andi Radiu zice:

    > cu asta incadrezi

  18. Tavi zice:

    Ia să vedem , doi… , doi , zece , ?

  19. Award zice:

    Vorbeste in microfon , Tavi !

  20. costel zice:

    @tavi@ adică Andi voia să zică aşa: scrie ce vrei tu că dacă Andi nu a activat HTML-ul tot nu-ţi iese Acest text trebuie sa fie ingrosat grasetto să vedem ce iese

  21. costel zice:

    uite că Andi avea activat HTML-ul şi a ieşit îngroşat deci Tavi uite linkul cu ce trebuie să faci:http://file2.ws/strong

  22. Tavi zice:

    Doi ,… doi , zece , dobitocului îi trece , merge bandaaa !

  23. mihai zice:

    …hihi…cineva zicea ca d-l Dutu stie bine limba romana..si cu ,,multe succesuri” cum ramane?…ori a adoptat limbajul Elenei Basescu…ca tot sunt alegeri…

  24. Tavi zice:

    @ Andi
    Fă-mi , te rog , o favoare şi corectează primul cuvânt din versul al doilea ! Adaugă H la ai , acum am observat , eventual o pauză între dobitocului şi îi la mesajul de la ora 21:22 , dacă ai timp !
    Şi dacă întorci şi ceasul , că a cam rămas în urmă , dau o bere , adică două că doar n-o să mă uit la tine în timp ce bei 😉 Merci !

    @ Costel

    Mulţumesc pentru ajutor ! O bere şi pentru tine ! 😉

    @ Award

    Da’ ce , nu mă auzi ?
    A , m-am prins , faceţi toţi probe ! = ))

  25. Tavi zice:

    Andi , mai prompt de atât nici nu se putea ! Mulţumesc ! 😉

  26. givan zice:

    ,,, andy , intra pe crow.ro si daca iti place cum l-a reorganizat intreaba-l cum face ,,,

Lasă un comentariu